23 Mei 2010

Siapa Nak Trafik Free? Rahsia Menjana Trafik Terbaru!

 
Apa Itu ExitFire.com?
ExitFire.com adalah perkhidmatan terkini yang dihasilkan untuk membantu anda mendapatkan trafik ke laman web atau blog anda. ExitFire juga adalah sebuah platform yang membolehkan website / blog bertukar-tukar trafik. Pendek kata, ExitFire membawa trafik dan menjana trafik. Semakin banyak orang yang anda ceritakan tentang perkhidmatan ini dan apabila mereka mendaftar dengan anda, anda akan mendapat peratusan daripada berapa banyak mereka peroleh. 

Bagaimanakah ia berhasil?
Anda hanya perlu copy kod dari Step 1 dan paste-kan kod tersebut ke bahagian laman web / blog anda. Setiap kali pengunjung meninggalkan blog anda, anda akan mendapat kredit yang boleh digunakan untuk mendapatkan trafik ke laman web / blog anda dan juga akan muncul website orang lain, yang menggunakan kredit yang mereka dapat. Video dalam website tersebut ada mengatakan setiap 100 pengunjung yang meninggalkan laman web / blog anda, anda mendapat 3 pengunjung. Perkara ini mungkin susah untuk anda lakukan sendiri, dan anda mungkin perlukan referral.
  

  1. Daftar untuk mendapatkan akaun percuma (ada juga pilihan untuk upgrade)
  2. Dapatkan link affiliate anda dan kod JavaScript untuk di-paste-kan di laman web / blog anda.
  3. Mula mendapatkan kredit dengan mempromosikan ExitFire.Com kepada orang lain atau dengan meletakkan kod Javascript di laman anda dan mendapat kredit setiap kali pengunjung meninggalkan halaman anda dan klik untuk melawat ExitFire.
Setiap kali pengunjung cuba untuk meninggalkan laman web / blog anda, satu pop-up keluar, dengan dua butang untuk memilih daripada "Ok" untuk teruskan dan "Cancel" untuk kekal di laman anda.


Kelebihan ExitFire ini ialah semuanya PERCUMA. Walaupun selepas kamu mendaftar terdapat page yang mempromosikan produk, anda boleh skip dan terus menggunakan benda ini secara percuma. Nak cuba? Cubalah, anda pasti teruja dengan trafik anda!

Klik EXITFIRE Untuk Mendaftar!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails